Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Muzikofiletická intervence v MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623540" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623540 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333203427" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333203427</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Muzikofiletická intervence v MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Realizace workshopu, který byl uspořádán v rámci podpora Fondu P PdF UPOL, proběhla na MŠ Radova ve třech skupinách. Setkání byla vedena za přítomnosti dětí batolecího a předškolního věku prožitkovou formou s následným metodickým a didaktickým ukotvením pro pedagogy a asistenty MŠ. Cíle pro workshop S hudbou Spolu byly určeny dle adekvátního hudebního i nehudebního vývoje dětí raného a předškolního věku s ohledem na aktuální potřeby, v bio-, psycho-, sociální a spirituální rovině. Každá lekce měla rituální úvod a závěr, kontaktní písně, aktivizační a relaxační techniky, zpěv písní s instrumentálním doprovodem, hudebně-dramatické hry. V závěru probíhala reflexe „odcházím a odnáším si…“ – paní učitelky pojmenovaly úspěchy každé třídy, co pro ně bylo důležité, co děti a paní učitelky zvládly.Pro pedagogy: metodické a didaktické zásady v hudební podpoře, pravidla, vedení reflexe. Workshop byl veden formou přímé muzikofiletické intervence.

  • Název v anglickém jazyce

    Musicophiletic intervention in Kindergarten

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop, which was organized as part of the support of the P PdF UPOL Fund, took place at Radova Kindergarten in three groups. Meetings were conducted in the presence of toddler and preschool age children in an experiential format with subsequent methodological and didactic anchoring for kindergarten teachers and assistants. The goals for the Together with Music workshop were determined according to the adequate musical and non-musical development of children of early and preschool age, taking into account current needs, on a bio-, psycho-, social and spiritual level. Each lesson had a ritual introduction and conclusion, contact songs, activation and relaxation techniques, singing songs with instrumental accompaniment, musical-dramatic games. At the end, reflection took place &quot;I&apos;m leaving and taking away...&quot; - the teachers named the achievements of each class, what was important to them, what the children and the teachers managed.For pedagogues: methodological and didactic principles in musical support, rules, guiding reflection. The workshop was conducted in the form of direct musicophile intervention.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Mateřská škola Radova, Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    70

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce