Muzikofiletická intervence v MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623540" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623540 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333203427" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333203427</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Muzikofiletická intervence v MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Realizace workshopu, který byl uspořádán v rámci podpora Fondu P PdF UPOL, proběhla na MŠ Radova ve třech skupinách. Setkání byla vedena za přítomnosti dětí batolecího a předškolního věku prožitkovou formou s následným metodickým a didaktickým ukotvením pro pedagogy a asistenty MŠ. Cíle pro workshop S hudbou Spolu byly určeny dle adekvátního hudebního i nehudebního vývoje dětí raného a předškolního věku s ohledem na aktuální potřeby, v bio-, psycho-, sociální a spirituální rovině. Každá lekce měla rituální úvod a závěr, kontaktní písně, aktivizační a relaxační techniky, zpěv písní s instrumentálním doprovodem, hudebně-dramatické hry. V závěru probíhala reflexe „odcházím a odnáším si…“ – paní učitelky pojmenovaly úspěchy každé třídy, co pro ně bylo důležité, co děti a paní učitelky zvládly.Pro pedagogy: metodické a didaktické zásady v hudební podpoře, pravidla, vedení reflexe. Workshop byl veden formou přímé muzikofiletické intervence.
Název v anglickém jazyce
Musicophiletic intervention in Kindergarten
Popis výsledku anglicky
The workshop, which was organized as part of the support of the P PdF UPOL Fund, took place at Radova Kindergarten in three groups. Meetings were conducted in the presence of toddler and preschool age children in an experiential format with subsequent methodological and didactic anchoring for kindergarten teachers and assistants. The goals for the Together with Music workshop were determined according to the adequate musical and non-musical development of children of early and preschool age, taking into account current needs, on a bio-, psycho-, social and spiritual level. Each lesson had a ritual introduction and conclusion, contact songs, activation and relaxation techniques, singing songs with instrumental accompaniment, musical-dramatic games. At the end, reflection took place "I'm leaving and taking away..." - the teachers named the achievements of each class, what was important to them, what the children and the teachers managed.For pedagogues: methodological and didactic principles in musical support, rules, guiding reflection. The workshop was conducted in the form of direct musicophile intervention.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Mateřská škola Radova, Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
70
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce