Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personal Readiness of Future Primary School Teachers for the Education about Puberty in the Czech Republic and Croatia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73629409" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73629409 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Personal Readiness of Future Primary School Teachers for the Education about Puberty in the Czech Republic and Croatia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main objective of the empirical research was to identify and describe personal readiness of future primary school teachers for education about puberty in terms of their personal qualities and compliance with the requirements for personal readiness for education about puberty. The partial objectives were to assess the degree to which the requirements for personal readiness of future teachers for education about puberty are met and compare them (Czech Republic and Croatia). The objectives were achieved through a total of four research stages (preparatory, implementation, interpretation and final) which enabled us to gradually and systematically carry out our educational research, determine its conclusions and implement its outcomes.

  • Název v anglickém jazyce

    Personal Readiness of Future Primary School Teachers for the Education about Puberty in the Czech Republic and Croatia

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of the empirical research was to identify and describe personal readiness of future primary school teachers for education about puberty in terms of their personal qualities and compliance with the requirements for personal readiness for education about puberty. The partial objectives were to assess the degree to which the requirements for personal readiness of future teachers for education about puberty are met and compare them (Czech Republic and Croatia). The objectives were achieved through a total of four research stages (preparatory, implementation, interpretation and final) which enabled us to gradually and systematically carry out our educational research, determine its conclusions and implement its outcomes.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-6443-5

  • Počet stran knihy

    97

  • Název nakladatele

    Vydavatelství UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy