Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nebojme se praxe v MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629307" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nebojme se praxe v MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Akce P-Fondu Nebojme se praxe se konala pro podporu studentek Učitelství pro mateřské školy, 2. ročník v předmětu Didaktika hudební výchovy 1 (KHV/DH1@). Studentky oboru Předškolní pedagogika si připravily prezentace aktivně i receptivně. V předmětu Hudební výchovy v kurikulu MŠ 1 (KHV/PH1@) dr. Kružíková vedla přípravnou diskusi – co vnímají jako důležité pro podporu do praxe svých kolegyň, studentek, nižších ročníků – jaké zkušenosti sdílet, jaké jsou limity praxí, na co si dát pozor. Studentky společně formovaly myšlenkovou mapu a následně samostatně tvořily prezentace a podpůrné výstupy a materiály pro studentky UMŠ.Studentky odvedly skvělou práci a prezentovaly všechny zajímavě, připraveně, zábavně a podpůrně. Všechny studentky oboru Předškolní pedagogika, 2. ročník. se pro akci Nebojme se praxe samy přihlásily.-Pelikánová Agáta D23909:prezentace: pro a proti na praxi, co dělat a nedělat, na co si dát pozor, co si vzít s sebou, dokumentace, jak přistupovat k dětem; vlastní zkušenosti.-Koudelková Anna D230546:skvělá prezentace praxe v lesní MŠ, krátké video ukázky, představení programu a komparace s ostatními typy MŠ; praktické rady, jak přistupovat k dětem v lesní MŠ; jaké osobní kompetence v sobě podpořit; praktické rady a tipy (co si připravit za oblečení apod.).-Košatová Anna D23903:Připravena praktická ukázka her. Studentka vyrobila vlastní edukativní pomůcku, představila kreativní nápady, které se jí s dětmi osvědčily v praxi, poukázala i na proinkluzivní výchovu a vzdělávání.-Michaela Mačková D23906:Pečlivá prezentace vlastních zkušeností z praxí na různých typech mateřských škol; komparace přístupů učitelek v MŠ; komparace chování dětí k praktikantce; čeho se na praxi nebát; podpora v reflexi a zpětné vazbě.Setkání bylo v kruhu rozděleno na úvodní část: seznámení se, potřeby studentek a očekávání; prezentační část s diskusemi; závěrečná diskuse a sdílení – „Odcházím a odnáším si“.Společné sdílení bylo pro všechny zúčastněné velmi přínosné.

  • Název v anglickém jazyce

    Don't be afraid of kindergarten practice

  • Popis výsledku anglicky

    The P-Fund event Let&apos;s not be afraid of practice was held to support the students of Kindergarten Teacher Training, 2nd year in the subject Didactics of Music Education 1 (KHV/DH1@). The students of the Preschool Pedagogy field prepared presentations actively and receptively. In the subject Music Education in the Kindergarten Curriculum 1 (KHV/PH1@), Dr. Kružíková led a preparatory discussion - what they perceive as important for supporting their colleagues, students, and lower grades in practice - what experiences to share, what are the limits of practice, what to watch out for. The students formed a mind map together and then independently created presentations and supporting outputs and materials for the UMŠ students.The students did a great job and presented everything in an interesting, prepared, entertaining, and supportive manner. All the students of the Preschool Pedagogy field, 2nd year. signed up for the Let&apos;s not be afraid of practice event themselves.- Pelikánová Agáta D23909:presentation: pros and cons of the practice, what to do and not to do, what to watch out for, what to bring with you, documentation, how to approach children; own experiences.- Koudelková Anna D230546:a great presentation of the practice in a forest kindergarten, short video examples, program presentation and comparison with other types of kindergartens; practical advice on how to approach children in a forest kindergarten; what personal competencies to support in yourself; practical advice and tips (what to prepare for clothes, etc.).- Košatová Anna D23903:A practical demonstration of games was prepared. The student made her own educational tool, presented creative ideas that worked well with her children in practice, and also pointed out inclusive education and training.- Michaela Mačková D23906:A careful presentation of her own experiences from practice in various types of kindergartens; comparison of kindergarten teachers&apos; approaches; comparison of children&apos;s behavior towards the trainee; what not to be afraid of in practice; support in reflection and feedback.The meeting was divided into an introductory part in a circle: getting to know each other, students&apos; needs and expectations; presentation part with discussions; final discussion and sharing - &quot;I&apos;m leaving and taking it with me&quot;.The joint sharing was very beneficial for all participants.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Katedra hudební výchovy, PdF UPOL

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    25

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce