Nebojme se praxe v MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629307" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629307 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nebojme se praxe v MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Akce P-Fondu Nebojme se praxe se konala pro podporu studentek Učitelství pro mateřské školy, 2. ročník v předmětu Didaktika hudební výchovy 1 (KHV/DH1@). Studentky oboru Předškolní pedagogika si připravily prezentace aktivně i receptivně. V předmětu Hudební výchovy v kurikulu MŠ 1 (KHV/PH1@) dr. Kružíková vedla přípravnou diskusi – co vnímají jako důležité pro podporu do praxe svých kolegyň, studentek, nižších ročníků – jaké zkušenosti sdílet, jaké jsou limity praxí, na co si dát pozor. Studentky společně formovaly myšlenkovou mapu a následně samostatně tvořily prezentace a podpůrné výstupy a materiály pro studentky UMŠ.Studentky odvedly skvělou práci a prezentovaly všechny zajímavě, připraveně, zábavně a podpůrně. Všechny studentky oboru Předškolní pedagogika, 2. ročník. se pro akci Nebojme se praxe samy přihlásily.-Pelikánová Agáta D23909:prezentace: pro a proti na praxi, co dělat a nedělat, na co si dát pozor, co si vzít s sebou, dokumentace, jak přistupovat k dětem; vlastní zkušenosti.-Koudelková Anna D230546:skvělá prezentace praxe v lesní MŠ, krátké video ukázky, představení programu a komparace s ostatními typy MŠ; praktické rady, jak přistupovat k dětem v lesní MŠ; jaké osobní kompetence v sobě podpořit; praktické rady a tipy (co si připravit za oblečení apod.).-Košatová Anna D23903:Připravena praktická ukázka her. Studentka vyrobila vlastní edukativní pomůcku, představila kreativní nápady, které se jí s dětmi osvědčily v praxi, poukázala i na proinkluzivní výchovu a vzdělávání.-Michaela Mačková D23906:Pečlivá prezentace vlastních zkušeností z praxí na různých typech mateřských škol; komparace přístupů učitelek v MŠ; komparace chování dětí k praktikantce; čeho se na praxi nebát; podpora v reflexi a zpětné vazbě.Setkání bylo v kruhu rozděleno na úvodní část: seznámení se, potřeby studentek a očekávání; prezentační část s diskusemi; závěrečná diskuse a sdílení – „Odcházím a odnáším si“.Společné sdílení bylo pro všechny zúčastněné velmi přínosné.
Název v anglickém jazyce
Don't be afraid of kindergarten practice
Popis výsledku anglicky
The P-Fund event Let's not be afraid of practice was held to support the students of Kindergarten Teacher Training, 2nd year in the subject Didactics of Music Education 1 (KHV/DH1@). The students of the Preschool Pedagogy field prepared presentations actively and receptively. In the subject Music Education in the Kindergarten Curriculum 1 (KHV/PH1@), Dr. Kružíková led a preparatory discussion - what they perceive as important for supporting their colleagues, students, and lower grades in practice - what experiences to share, what are the limits of practice, what to watch out for. The students formed a mind map together and then independently created presentations and supporting outputs and materials for the UMŠ students.The students did a great job and presented everything in an interesting, prepared, entertaining, and supportive manner. All the students of the Preschool Pedagogy field, 2nd year. signed up for the Let's not be afraid of practice event themselves.- Pelikánová Agáta D23909:presentation: pros and cons of the practice, what to do and not to do, what to watch out for, what to bring with you, documentation, how to approach children; own experiences.- Koudelková Anna D230546:a great presentation of the practice in a forest kindergarten, short video examples, program presentation and comparison with other types of kindergartens; practical advice on how to approach children in a forest kindergarten; what personal competencies to support in yourself; practical advice and tips (what to prepare for clothes, etc.).- Košatová Anna D23903:A practical demonstration of games was prepared. The student made her own educational tool, presented creative ideas that worked well with her children in practice, and also pointed out inclusive education and training.- Michaela Mačková D23906:A careful presentation of her own experiences from practice in various types of kindergartens; comparison of kindergarten teachers' approaches; comparison of children's behavior towards the trainee; what not to be afraid of in practice; support in reflection and feedback.The meeting was divided into an introductory part in a circle: getting to know each other, students' needs and expectations; presentation part with discussions; final discussion and sharing - "I'm leaving and taking it with me".The joint sharing was very beneficial for all participants.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Katedra hudební výchovy, PdF UPOL
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
25
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce