Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F00%3A00000087" target="_blank" >RIV/61989592:15510/00:00000087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zážitek a dobrodružství jako základ spokojenosti zákazníka s produktem cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Klíčová slova: produkt cestovního ruchu, spokojenost zákazníka, potřeby, zážitek, dobrodružství.
Název v anglickém jazyce
An experience and adventure as a basis for the satisfaction of a client with tourist producsts
Popis výsledku anglicky
A product is a complex indicator of goods or a service that have the ability to meet customers´ needs. In tourism you have to meet not only materil but also non-material needs where an experience and adventure also belong. The entrepreneurs in tourism have to offer their clients an experience and adventure. Constantly growing demands of tourists and their growing expectations lay the emphasis on the quality of supply and the uniqueness of a product. Key words: tourist product, client satisfaction, needs, experience, adventure.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomická revue cestovného ruchu
ISSN
0139-8660
e-ISSN
—
Svazek periodika
33
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
XX - osoby bez státní příslušnosti
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—