Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effect of feedback on the level of motion achievement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F02%3A00000263" target="_blank" >RIV/61989592:15510/02:00000263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effect of feedback on the level of motion achievement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution deals with the investigation of the effect of feedback on motion achievement of each individual. The effect of positive, negative and neutral feedback on the achievement of individuals of pre-pubescent, pubescent and post-pubescent ageand individuals with mental handicaps is studied. Results proved the correlation between motion achievement and the type of feedback: higher achievement as a reaction to positive feedback and lower achievement as a reaction to negative feedback. The level of dependence of each level of achievement on the type of feedback is influenced by age differences in pupils and probably also by their mental level.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of feedback on the level of motion achievement

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the investigation of the effect of feedback on motion achievement of each individual. The effect of positive, negative and neutral feedback on the achievement of individuals of pre-pubescent, pubescent and post-pubescent ageand individuals with mental handicaps is studied. Results proved the correlation between motion achievement and the type of feedback: higher achievement as a reaction to positive feedback and lower achievement as a reaction to negative feedback. The level of dependence of each level of achievement on the type of feedback is influenced by age differences in pupils and probably also by their mental level.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Gymnica

  • ISSN

    1212-1185

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    37-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus