Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic categories in inclusive physical education lessons at the secondary school level: A case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001292" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001292 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic categories in inclusive physical education lessons at the secondary school level: A case study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem a záměrem této studie bylo popsat a analyzovat na základě případové studie inklusivní třídy didaktické kategorie v hodinách inklusivní tělesné výchovy (ITV). Hodiny ITV byly zpracovány u třídy na druhém stupni základní školy, kterou navštěvovalo 18dívek, jedna z nich s tělesným postižením. Chronometrické pozorování didaktických kategorií v této případové studii ukázalo, že při plnění obsahu hodin běžné TV je možné dosáhnout pravé inkluse a společných aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic categories in inclusive physical education lessons at the secondary school level: A case study

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem a záměrem této studie bylo popsat a analyzovat na základě případové studie inklusivní třídy didaktické kategorie v hodinách inklusivní tělesné výchovy (ITV). Hodiny ITV byly zpracovány u třídy na druhém stupni základní školy, kterou navštěvovalo 18dívek, jedna z nich s tělesným postižením. Chronometrické pozorování didaktických kategorií v této případové studii ukázalo, že při plnění obsahu hodin běžné TV je možné dosáhnout pravé inkluse a společných aktivit.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2F1606" target="_blank" >GA406/00/1606: Nejlepší místo pro všechny (integrace mládeže s postižením prostřednictvím různých forem tělesné výchovy a sportu).</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Gymnica

  • ISSN

    1212-1185

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    45-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus