Profesní kompetence v učitelství tělesné výchovy - obecný základ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F08%3A00006488" target="_blank" >RIV/61989592:15510/08:00006488 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní kompetence v učitelství tělesné výchovy - obecný základ
Popis výsledku v původním jazyce
Ve stati je prezentován vývoj profesních komptencí učitele obeně od počátku povinného vzdělávání. Část práce je orientována na současné diskuse a názory na profesní komptence. diskuse se týkají formální, exaktní stránky kompetencí (vzdělání, certifikát,licence) a osobností, která je obtížně měřitelná, ale podstatní pro profese interakční.
Název v anglickém jazyce
Professional competences in physical education teaching - general fundament
Popis výsledku anglicky
The development of professional competences of the teachers since the beginning of compulsory education is presented in the article. The speical part of the article is oriented on recent discussion and opinions related to professional competencies. formal, exact side of competences (education certificate, license) which can be measured versus personal competences - measurement, assessment is difficult but very important in inter-active professions are in the center of discussions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Kinanthropologica
ISSN
1213-2101
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—