Komunikační možnosti kateder vysokých škol a jejich aplikace v příkladech katedry Rekreologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10215254" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10215254 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační možnosti kateder vysokých škol a jejich aplikace v příkladech katedry Rekreologie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na problematiku komunikace vysokých škol. Zabývá se otázkou, co znamená řízená komunikace a proč je v současné době důležité, aby i dílčí články vysokých škol, jako jsou jednotlivé fakulty, či katedry aktivně komunikovali s veřejností. Ve svém příspěvku uvádím konkrétní příklady komunikace katedry rekreologie, která je součástí fakulty tělesné kultury univerzity Palackého v Olomouci. Pokouším se ukázat možnosti jakým způsobem komunikovat s cílovou skupinou a zároveň se nejen odlišit, ale také prostřednictvím komunikace ukázat svou diferenciaci. Závěr příspěvku se věnuje novým trendům komunikace.
Název v anglickém jazyce
Potentials of communikations departments of universities and concrete examples of universities and concrete examples of communication Department of Rekreology
Popis výsledku anglicky
Article is focused on communication problems of universities. It is dealing with questions what does controlled communication mean and why is communication of university parts, like individual faculties or departments, with public so important these days. I'm mentioning concrete examples of communication Department of Rekreology, which is a part of Faculty of Physical Culture on Palacký University in Olomouc, in my article. I'm trying to display possibilities how to communicate with the target group andnot only to diversify, but also to show up differentiation through communication at the same time. Last part of the article is dissertating new trends in communication.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
N
Číslo periodika v rámci svazku
1 mimoř.č.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
28
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—