Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Performance of gymnastics skill benefits from an external focus of attention

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33154182" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33154182 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/02640414.2015.1012102" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1080/02640414.2015.1012102</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/02640414.2015.1012102" target="_blank" >10.1080/02640414.2015.1012102</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Performance of gymnastics skill benefits from an external focus of attention

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the study was to investigate the effects of an external attentional focus on performance in a gymnastics skill that does not involve the use of an implement. Twelve-year-old gymnasts performed a maximum vertical jump with a 180-degree turn under the external, internal focus, and control condition. The external focus condition resulted in both superior movement form and greater jump height than did the other two conditions, which produced comparable results. The present findings show that, similar to other tasks, the performance of form-based skills can be enhanced relatively easily by appropriate external focus instructions.

  • Název v anglickém jazyce

    Performance of gymnastics skill benefits from an external focus of attention

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the study was to investigate the effects of an external attentional focus on performance in a gymnastics skill that does not involve the use of an implement. Twelve-year-old gymnasts performed a maximum vertical jump with a 180-degree turn under the external, internal focus, and control condition. The external focus condition resulted in both superior movement form and greater jump height than did the other two conditions, which produced comparable results. The present findings show that, similar to other tasks, the performance of form-based skills can be enhanced relatively easily by appropriate external focus instructions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0041" target="_blank" >EE2.3.30.0041: Podpora vytváření excelentních výzkumných týmů a intersektorální mobility na Univerzitě Palackého v Olomouci II.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Sports Sciences

  • ISSN

    0264-0414

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    17

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1807-1813

  • Kód UT WoS článku

    000357730200008

  • EID výsledku v databázi Scopus