Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mechanismy a aplikace motorického učení v rehabilitaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F19%3A73594642" target="_blank" >RIV/61989592:15510/19:73594642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.prolekare.cz/specialist-agreement" target="_blank" >https://www.prolekare.cz/specialist-agreement</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mechanismy a aplikace motorického učení v rehabilitaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek shrnuje recentní informace o motorickém učení v kontextu rehabilitace. Jeho cílem je provázání teoretických znalostí s praktickou problematikou. Teoretické podklady článku zahrnují rozlišení typů motorického učení, popis jeho jednotlivých fází a zúčastněných neuroanatomických struktur. Na ně navazuje seznámení s prakticky využitelnými přístupy explicitního a implicitního motorického učení, vnějšími faktory, jimiž lze ovlivnit úspěšnost motorického učení a způsoby jejího hodnocení. V závěru článku jsou stručně představeny některé z rehabilitačních metod, založených na principu motorického učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Motor Learning Mechanisms and Application in Rehabilitation

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarizes essential knowledge of motor learning in the context of rehabilitation. The aim was to link together the theoretical fundamentals with the practical issues of motor learning. The theoretical framework includes distinction between types of motor learning, description of its phases and neuroanatomical structures involved. The following part focused on practical issues is comprised of explicit and implicit motor learning approaches, external factors influencing the motor learning effectivity and its assessment tools. At the end of the article several rehabilitation methods based on motor learning principles are introduced.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30502 - Other medical science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Rehabilitace a Fyzikalni Lekarstvi

  • ISSN

    1211-2658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    55-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85068593092