Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nehmotné kulturní dědictví jako východisko pro tvorbu produktů venkovského cestovního ruchu - případová studie Střední Morava a Jeseníky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F20%3A73603134" target="_blank" >RIV/61989592:15510/20:73603134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.svecr.cz" target="_blank" >http://www.svecr.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nehmotné kulturní dědictví jako východisko pro tvorbu produktů venkovského cestovního ruchu - případová studie Střední Morava a Jeseníky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Česká republika má velký přírodní i kulturně-historický potenciál pro rozvoj venkovského cestovního ruchu. Avšak v porovnání se zahraničím není zdaleka tento rozvoj na tak vyspělé úrovni. Venkov se v současné době potýká se změnami. Rozvoj venkova je často dván do souvislosti s cestovním ruchem, který je považován za významný nástroj obnovy a rozvoje postižených venkovských oblastí. Na příkladu jednoho z vybraných turistických regionů České republiky - turistického regionu Střední Morava a Jeseníky je uveden proces tvorby a nabídky produktů cestovního ruchu, které vychází z tradic a nehmotného kulturního dědictví dané destinace.

  • Název v anglickém jazyce

    Using intangible cultural heritage in the creation of tourism product for rural tourism - example from the region Střední Morava a Jeseníky

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter in the book Rural Tourism presents the possibilities of using intangible cultural heritage in the creation of tourism products. Using the touristic region Střední Morava a Jeseníka as example.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Venkovský cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-210-9593-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    56-63

  • Počet stran knihy

    143

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly