Už zase o Facebooku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15810%2F12%3A33143395" target="_blank" >RIV/61989592:15810/12:33143395 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://eknihy.knihovna.cz/static/files/komunity-site-a-spoluprace-20-pohledu-pro-knihovny.pdf" target="_blank" >http://eknihy.knihovna.cz/static/files/komunity-site-a-spoluprace-20-pohledu-pro-knihovny.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Už zase o Facebooku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován působení knihoven na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku. Autor se zaměřil svou pozornost na výběr a tvorbu příspěvků (copywriting). Z hlediska strategie komunikace vytyčil deset obecných zásad, které podle jeho názoru vedou k dlouhodobě úspěšné fanouškovské stránce na Facebooku. Výklad doprovodil seznamem doporučených zdrojů.
Název v anglickém jazyce
Once again, about Facebook
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the social network sites activity of libraries, especially on Facebook. The author payes attention to the selection and creation of posts (copywriting). As a communication strategy of libraries on Facebook, he marks ten main rules, how to be successful in long-term horizon. The article also contains the list of recommended sources.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Komunity, sítě a spolupráce
ISBN
978-80-210-6115-6
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
30-35
Počet stran knihy
99
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—