Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce Projektového servisu s řešitelem projektu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15810%2F16%3A33162219" target="_blank" >RIV/61989592:15810/16:33162219 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce Projektového servisu s řešitelem projektu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná publikace Spolupráce řešitele s projektovým servisem je poslední ze čtyř publikací, které se postupně věnují problematice projektové činnosti, realizované především v oblasti projektů Evropských fondů. Projektová činnost, stále intenzivněji se rozvíjející díky Evropským fondům a různým grantovým agenturám, výrazně ovlivňuje zaměření různých pracovišť a spolupráci vědeckých a podnikatelských subjektů. Existuje velké množství teoretických publikací, které se projektovou činností zabývají, na druhé straně je však i mnoho praktických zkušeností, které vyplývají z konkrétní projektové činnosti a zaslouží si, aby byly zveřejněny. Jsou významným doplněním, zpřesněním teoretických úvah. Z toho důvodu byl na problematiku zkušeností zaměřen výzkum, který probíhal ve čtyřech fázích. První fáze byla zaměřena na období přípravy a realizace projektů. Její výsledky byly prezentovány v monografii Teorie a zkušenosti v přípravě a realizaci projektů (Hodaň & kol., 2013). Druhá fáze výzkumného šetření byla zaměřena na proces řízení projektů a její výsledky byly prezentovány v publikaci Zkušenosti hlavních řešitelů s řízením projektů (Hodaň, 2015). Na problémy spolupráce výzkumné a podnikové sféry byla zaměřena třetí fáze výzkumu, jejíž výsledky byly prezentovány v publikaci Zkušenosti ze spolupráce podnikové a výzkumné sféry (Hodaň, 2015). Protože má na úspěšnost projektů významný vliv funkčnost a efektivita spolupráce řešitele projektu a Projektového servisu, byla zkušenostem z této spolupráce věnována poslední fáze výzkumu, prezentovaná v této publikaci. Z uvedených zkušeností získaných ze všech fází realizovaného výzkumu vyplývá řada problémů, které si zaslouží být ověřovány, resp. vysvětlovány dalším výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation of Project service with the project solver

  • Popis výsledku anglicky

    The enclosed publication, Cooperation of Participants with Project Service, is the last of four publications which have been gradually addressing the problem of project operations carried out first and foremost in the area of projects supported by European funds. Project operations, which are growing intensively thanks to European grants and a variety of funding agencies, have a marked influence on the orientation of various departments and the cooperation of both scientific and corporate entities. There are a large number of theoretical publications dealing with project operations; on the other hand, there is also a lot of practical experience stemming from specific projects which deserves to be published. This is an important addition; a refinement of the theoretical considerations. For this reason, this study focused on the issue of experience, taking place in four phases. The first phase focused on the period of preparation and implementation of projects. The results were presented in the monograph Theory and Experience in the Preparation and Implementation of Projects (Hodaň & al., 2013). The second phase of research was focused on the process of project management and its results, which was presented in the publication Experience of Head Researchers in Project Management (Hodaň, 2015). The problem of collaborative research and corporate sectors was the focus of the third phase of research, the results of which were presented in the publication Experience of Cooperation Between Business and Research Spheres (Hodaň, 2015). Since the functionality and effectiveness of cooperation between participants and project services has a significant impact on the success of these projects, the last stage of research is devoted to the experience of this cooperation, which is presented in this publication. From the experience gained in all phases of research a number of issues have been raised that deserve to be verified, which will be examined in further research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5073-5

  • Počet stran knihy

    153

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy