Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cesty k herecké pedagogice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54530%2F16%3AN0000008" target="_blank" >RIV/62156462:54530/16:N0000008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cesty k herecké pedagogice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je strukturovaným promýšlením obsahu a smyslu vysokoškolské pedagogiky herectví, založeným na reflexi vlastní zkušenosti z let 1996–2003.

  • Název v anglickém jazyce

    Paths towards the Acting Pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    This publication is a structured reflection of the content and meaning of the academic pedagogy of acting. It is based on the author’s own study and experience between the years 1996-2003.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7460-104-0

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    JAMU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy