Cesty k herecké pedagogice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54530%2F16%3AN0000008" target="_blank" >RIV/62156462:54530/16:N0000008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cesty k herecké pedagogice
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je strukturovaným promýšlením obsahu a smyslu vysokoškolské pedagogiky herectví, založeným na reflexi vlastní zkušenosti z let 1996–2003.
Název v anglickém jazyce
Paths towards the Acting Pedagogy
Popis výsledku anglicky
This publication is a structured reflection of the content and meaning of the academic pedagogy of acting. It is based on the author’s own study and experience between the years 1996-2003.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7460-104-0
Počet stran knihy
128
Název nakladatele
JAMU v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—