Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Skupina Hands Dance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54530%2F20%3A00000070" target="_blank" >RIV/62156462:54530/20:00000070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://imuza.upol.cz/publikace/Kruzikova-Hudebni-didaktika.pdf" target="_blank" >https://imuza.upol.cz/publikace/Kruzikova-Hudebni-didaktika.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.20.24456706" target="_blank" >10.5507/pdf.20.24456706</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Skupina Hands Dance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola v odborné publikaci zabývající se teoretickým ukotvením hudebně-podpůrných zkušeností v inkluzivním vzdělávání, včetně domácích a zahraničních výzkumů, a inspiračními metodami práce s jednotlivými cílovými skupinami žáků s postižením. Publikace obsahuje podpůrný didaktický materiál, jak v hudební oblasti pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské, základní, základní umělecké škole a konzervatoři. Kapitola se zabývá činností skupiny Hands Dance, která se věnuje uměleckému tlumočení do českého znakového jazyka. Popisuje motivaci pro vznik skupiny, seznamuje čtenáře se zakládajícími členy a významnými aktivitami skupiny, stejně jako s metodologií celého kreativního procesu, na kterém skupina Hands Dance soustavně pracuje. V textu je stručně charakterizováno umělecké tlumočení a nastíněna problematika tlumočení instrumentálních skladeb, či komplikovanost překladu textů písní do českého znakového jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Hands Dance Group

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter in a publication dealing with theoretical definition of music-supporting experience in inclusive education, including home and foreign research, and inspirational methods of working with individual target groups of students with disabilities. The publication contains supporting didactic material on how to work with pupils with special educational needs in kindergartens, primary schools, primary art schools and conservatories. The chapter considers the works of the Hands Dance group dedicated to artistic interpreting into Czech Sign Language. It describes the motivation for starting this group and familiarizes the reader with its founding members and some of the group's remarkable activities. The reader will also get to know more about the methodology of the entire creative process which the Hands Dance group constantly strives to construct. The text briefly characterizes the topic of artistic interpreting and outlines the issue of interpreting instrumental compositions, as well as the complexity of translating a song's lyrics into Czech Sign Language.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hudební didaktika pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    9788024456706

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    142-159

  • Počet stran knihy

    198

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly