Workshop Dialog
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54530%2F22%3A00000036" target="_blank" >RIV/62156462:54530/22:00000036 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Workshop Dialog
Popis výsledku v původním jazyce
Workshop Dialog proběhl 12. 2. 2022. Mgr. Karolína Stehlíková představila materiály ke kapitole Dialog připravované učebnice Theatrum.online pro střední školy. Pohybový workshop vedený BcA.Michalem Nagym představil možnosti neverbálního dialogu. V závěrečné Fokus Group jsme společně řešili možnosti i způsoby práce s tématem v kontextu pedagogické práce s věkovou kategorií 15+. Za důležitý poznatek účastníci označili myšlenku, že pasivita a negace jedince jsou překážkami dialogu a komunikace všech ostatních účastníků. Otevírání dialogu a umění vést dialog a přemýšlet o něm je v kontextu středoškolského vzdělávání klíčovou kompetencí. Nástroje, které nabízí divadelní umění, jsou pro tuto kompetenci velmi vhodné. Kromě designérů a organizátorů se workshopu účastnili pedagogové gymnázií a základních škol, Mgr. Lenka Polánková z Pedf MU, Mgr. Hana Cisovská z OSU. Realizováno v rámci projektu TA ČR č. TL05000128 - Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI).
Název v anglickém jazyce
Workshop on Dialog
Popis výsledku anglicky
At the workshop Dialogue held on February 2, 2022 Karolína Stehlíková, Ph.D. presented materials for the Dialogue chapter of the upcoming Theatrum.online textbook aimed at secondary schools. Motion workshop led by BcA. Michal Nagy presented the possibilities of non-verbal dialogue. In the final focus group, the participants discussed the possibilities and methods of tackling this topic in the context of pedagogical work with the age category 15+. Participants identified the idea that passivity and negation of the individual are obstacles to dialogue and communication of all other participants as an important insight. Opening dialogue and the art of having and reflecting on dialogue is a key competence in the context of secondary education. The tools offered by the performing arts are well suited to this competence. In addition to the designers and organizers, the workshop was attended by teachers from secondary and primary schools, Mgr. Lenka Polánková from Pedagogical Faculty of Masaryk University, Mgr. Hana Cisovská from University of Ostrava. Realized within the research project TA CR no. TL05000128 - Theatre, its methods and techniques as a simulator of communication skills and civic, social and interpersonal competences.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL05000128" target="_blank" >TL05000128: Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
DF JAMU, Mozartova 2, Brno
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
14
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce