Chování českého spotřebitele na trhu s masem.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F00%3A11101001" target="_blank" >RIV/62156489:43110/00:11101001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chování českého spotřebitele na trhu s masem.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován analýze chování českého spotřebitele na trhu s masem. K vyhodnocení chování spotřebitele byly použity standardní charakteristiky (marginální, průměrné a elasticity), a statisticky otestovaného poptávkového modelu. jejichž hodnota byla vypočtena na základě předem sestaveného a statisticky otestovaného poptávkového modelu.
Název v anglickém jazyce
Behaviour of Czech Consumer on Meat Market
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on analysis of behaviour of Czech consumer on the meat market. The behaviour analysis was done by standard microeconomic charakteristics (marginal, average and elastic). Value of the characteristics was computed on the base of created and statistic tested demand model.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7157-460-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—