Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová analýza konkurence na trhu centrálních vysavačů v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F02%3A00008490" target="_blank" >RIV/62156489:43110/02:00008490 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová analýza konkurence na trhu centrálních vysavačů v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá marketingovou analýzou konkurence na trhu centrálních vysávacích systémů v České republice a je vhodným metodickým návodem k obdobným analýzám. Zahrnuje v sobě S-W analýzu konkurence, analýzu cenových nabídek, stanovení tržních podílů, vyhodnocení intenzity konkurence a vypracování konkurenční mapy trhu. Nejlepší konkurenční postavení má Beam a Husky, nejhorší Smart.

  • Název v anglickém jazyce

    The marketing competition analysis at the centre vacuum cleaners maket in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is dealing with a marketing competition analysis at the centre vacuum cleaners market in the Czech Republic and it is a suitable methodical instructionfor similar analysis. It includes S-W competition analysis, a price supply analysis, an assignment of the market shares, the competition intensity evaluation and competition market map elaboration. There are Beam and Husky in the best competition position and Smart in the worst competition position.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    L

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    95-104

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus