Metody strategického rozhodování pro získávání nových obchodních příležitostí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001118" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody strategického rozhodování pro získávání nových obchodních příležitostí
Popis výsledku v původním jazyce
Vědecký příspěvek uvádí poznatky zformulované ve výzkumech GA MSM 431100007 (Brno, 2002 -- 2004) a EP 12/EP 2001 -- 2003 ( Brno 2003-2004) se zaměřením na strategické řízení podnikového TOP managementu v novém podnikatelském prostředí vlivem změn vyvolanými integračními procesy, rozvojem informačních technologií a faktory globalizace.
Název v anglickém jazyce
Methods of Strategical Decision Making for Obtaining new Market Opportunities
Popis výsledku anglicky
In the scientific paper are shown results formulated in researches GA MSM 431100007 (Brno, 2002 -- 2004) and EP 12/EP 2001 -- 2003 ( Brno 2003-2004) focused in strategical decision making of business TOP management in new entrepreneurial environment withinfluences of changes caused by integration processes and development of information technology and globalization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Logistika v teorii a praxi
ISBN
80-7083-813-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
147-152
Název nakladatele
HF TU v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—