Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZMĚNY V KUPNÍM CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA PŘI POUŽITÍ ELEKTRONICKÉHO ZPŮSOBU PRODEJE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001295" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001295 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZMĚNY V KUPNÍM CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA PŘI POUŽITÍ ELEKTRONICKÉHO ZPŮSOBU PRODEJE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá změnami kupního chování zákazníka vyplývajícího ze změn ve struktuře distribučních a komunikačních cest nástupem elektronického podnikání na českém knižním trhu. Tyto změny v přístupu k zákazníkům jsou demonstrovány na analýze elektronického prodeje Knižního klubu.

  • Název v anglickém jazyce

    THE CHANGES OF CONSUMER BEHAVIOR RESULTING FROM THE USE OF ELECTRONIC WAY OF SALE

  • Popis výsledku anglicky

    The paper examines the changes of consumer behavior resulting from the changes caused driving e-commerce in the structure of book sale on Czech book market. Employing comprehensive data collected from Knižní klub - the changes in the approach to customers are analyzed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2004 - Sekce 6. Marketing, obchod a právo před vstupen do EU

  • ISBN

    80-7302-078-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    218-226

  • Název nakladatele

    KONVOJ, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 3. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku