Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny obchodního chování vyplývající z užití elektronické komerce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001297" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001297 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Changes in Business Behavior Resulting from the Use of Electronic Commerce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Over the past decade, electronic commerce on the technological foundation of the internet compound has entered extensive areas of business and social activities. This broad-based technological development requires new models of business behavior. The principal aspects of e-commerce are identified in five elements - commerce, collaboration, communication, connection, and computation. The paper examines the changes of consumer behavior resulting from the changes caused driving e-commerce. Finally, a summary is presented together with some concluding remarks including the current state and trends in developing web marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    The Changes in Business Behavior Resulting from the Use of Electronic Commerce

  • Popis výsledku anglicky

    Over the past decade, electronic commerce on the technological foundation of the internet compound has entered extensive areas of business and social activities. This broad-based technological development requires new models of business behavior. The principal aspects of e-commerce are identified in five elements - commerce, collaboration, communication, connection, and computation. The paper examines the changes of consumer behavior resulting from the changes caused driving e-commerce. Finally, a summary is presented together with some concluding remarks including the current state and trends in developing web marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Integration: Local And Global Consequences

  • ISBN

    80-7157-826-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    413-418

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku