Změny obchodního chování vyplývající z užití elektronické komerce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001297" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001297 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Changes in Business Behavior Resulting from the Use of Electronic Commerce
Popis výsledku v původním jazyce
Over the past decade, electronic commerce on the technological foundation of the internet compound has entered extensive areas of business and social activities. This broad-based technological development requires new models of business behavior. The principal aspects of e-commerce are identified in five elements - commerce, collaboration, communication, connection, and computation. The paper examines the changes of consumer behavior resulting from the changes caused driving e-commerce. Finally, a summary is presented together with some concluding remarks including the current state and trends in developing web marketing.
Název v anglickém jazyce
The Changes in Business Behavior Resulting from the Use of Electronic Commerce
Popis výsledku anglicky
Over the past decade, electronic commerce on the technological foundation of the internet compound has entered extensive areas of business and social activities. This broad-based technological development requires new models of business behavior. The principal aspects of e-commerce are identified in five elements - commerce, collaboration, communication, connection, and computation. The paper examines the changes of consumer behavior resulting from the changes caused driving e-commerce. Finally, a summary is presented together with some concluding remarks including the current state and trends in developing web marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
European Integration: Local And Global Consequences
ISBN
80-7157-826-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
413-418
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—