Role image v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003157" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003157 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Image in Tourism
Popis výsledku v původním jazyce
This article is focused on an importance and a role of image in tourism development. It also analyses main factors, which are necessary during creating place-image.
Název v anglickém jazyce
The Role of Image in Tourism
Popis výsledku anglicky
This article is focused on an importance and a role of image in tourism development. It also analyses main factors, which are necessary during creating place-image.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bangkok International Conference On Applied Business Research - Abstracts
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
80-80
Název nakladatele
Kasetsart University
Místo vydání
Bangkok
Místo konání akce
Bangkok
Datum konání akce
1. 12. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—