Úloha personalizace v IS pro řízení vztahu se zákazníky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00000018" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úloha personalizace v IS pro řízení vztahu se zákazníky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje roli personalizace v informačních systémech. Přibližuje pojem personalizace a typy personalizace dnes užívané v informačních systémech a portálech. Diskutuje možnosti zavedení personalizace v systému pro řízení vztahu se zákazníky.
Název v anglickém jazyce
The Role of Personalization in IS for Customer Relationship Management
Popis výsledku anglicky
The paper describes the role of the personalization in information systems. It explains the term of personalization and the personalization types used in information systems and portals in these days. It discusses the possibilities of implementation of the personalization in the CRM system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XV/2004 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-067-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
80-83
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Karlov
Datum konání akce
15. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—