Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny spotřebitelského chování v oblasti výjezdového cestovního ruchu v souvislosti se změnami životního stylu českých občanů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00003209" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00003209 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změny spotřebitelského chování v oblasti výjezdového cestovního ruchu v souvislosti se změnami životního stylu českých občanů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek analyzuje vývoj výjezdového cestovního ruchu v České republice v období od roku 1993 do roku 2003. Cílem příspěvku je identifikovat hlavní příčiny související s daným vývojem a analyzovat změny spotřebitelského chování našich občanů v oblasti cestovního ruchu, které jsou zapříčiněny změnami životního stylu, novými trendy a spotřebitelskými preferencemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes of Customer Behaviour in Czech Outgoing Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    This article analyses development of outgoing tourism in the Czech Republic during years 1993 - 2003. The goal is to identify main causes of the given development and also to analyse main changes in customer behaviour of Czech people on the field of tourism, concerning changes in lifestyle, new trends and consumers´ preferences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informatika XV/2004 - Sborník příspěvků

  • ISBN

    80-7302-067-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    206-210

  • Název nakladatele

    KONVOJ

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Karlov

  • Datum konání akce

    15. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku