Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní způsoby podpory marketingových aktivit

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00007549" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00007549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní způsoby podpory marketingových aktivit

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj informačních a komunikačních technologií a rostoucí význam Internetu formují podobu celé řady oborů. Postupně dochází k zvětšování prostoru, do kterého lze směřovat nejrůznější podnikovými aktivity. Marketing a především propagace jsou jedny z nich. Široké spektrum komunikačních kanálů a způsobů oslovení zákazníka vyžaduje optimalizovat využití této skupiny aktivit a snažit se o vhodnou podporu ze strany softwarových nástrojů.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern ways of marketing activities support

  • Popis výsledku anglicky

    The expansion of information and communication technologies and the increasing meaning of the Internet form the face of many scopes. The space for exercising enterprise activities is still being magnifying. Marketing and promotion especially belong to this group. The wide spectrum of communication channels and ways of contacting consumer request their optimization and the effort to support them by software tools in the suitable way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Informatika XVII

  • ISBN

    80-7302-110-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    190-198

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Karlov

  • Datum konání akce

    13. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku