Řízení vztahů se zákazníky (CRM) - nový přístup k zákazníkům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008367" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008367 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) - nový přístup k zákazníkům
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek definuje proces řízení vztahů se zákazníky jako soubor nových pohledů, založených na komplexním přístupu k zákazníkům v moderních marketingově orientovaných firmách.
Název v anglickém jazyce
Customer relationship Management (CRM) - A New Access to the Customers
Popis výsledku anglicky
The article defines the customer relationship management as a collection of new views based on complex processing acces towards customers in modern marketing orientated companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
80-7302-099-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
182-186
Název nakladatele
Konvoj, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—