Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) - nový přístup k zákazníkům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008367" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008367 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení vztahů se zákazníky (CRM) - nový přístup k zákazníkům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek definuje proces řízení vztahů se zákazníky jako soubor nových pohledů, založených na komplexním přístupu k zákazníkům v moderních marketingově orientovaných firmách.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer relationship Management (CRM) - A New Access to the Customers

  • Popis výsledku anglicky

    The article defines the customer relationship management as a collection of new views based on complex processing acces towards customers in modern marketing orientated companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    80-7302-099-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    182-186

  • Název nakladatele

    Konvoj, spol. s r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku