Přístupy strategického řízení podniků k získání jejich konkurenční výhody
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056634" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056634 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy strategického řízení podniků k získání jejich konkurenční výhody
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumů MSM 6215648904 (Brno,2005) a EP. 12/EP/2001-2005 (Brno, 2001 -- 2005) v oblasti strategického rozhodování podnikatelských subjektů, které souvisí s uplatněním závěrů výzkumu EP 7260 (Brno 1998 -- 2000) v praxi. Výsledky prokázaly, že v dynamických změnách podnikatelského prostředí roste význam dobře zformulovaných procesů strategického managementu, který významně přispívá k tzv. homeostáze, tj. k rovnováze mezi vnitřním a vnějším prostředím každého podnikatelského subjektu . Zmíněná koncepce klade důraz na dobře koncipovaný dynamický podnikový informační systém analyzovaných subjektů.Proces tvorby, implementace a změn podnikatelských strategií patří ke klíčovým problémům každého podnikatelského subjektu.
Název v anglickém jazyce
Approaches to the Business Management of Companies for Obtaining Competitive Advantage
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of the research MSM 6215648904 (Brno,2005) v and EP 12/EP/2001-2005 (Brno, 2001 -- 2005) in the area of strategical decision making of entrepreneurial subjetcts and connect to using of findings of researches EP 7260 (Brno 1998-- 2000) in practice. The results prove, that in dynamic changing management environment grows importance of well formulated and used proces of strategical management, which can significantly contribute to so called homeostasis, i.e. balance between theinternal and external environment of every entrepreneurial subject. The mentioned conception insists on well created dynamic business information system of analysed entrepreneurial subjects. Process of creation, implementation and changes of entrepreneurial strategies belongs to the key-problems of management of every entrepreneurial subject.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Faktory podnikovej úspešnosti v podmienkach európského agrárného trhu
ISBN
80-8069-615-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
183-187
Název nakladatele
SPU v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
SPU v Nitre
Datum konání akce
22. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—