Spotřebitel, obchod a nekalá soutěž
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057250" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057250 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřebitel, obchod a nekalá soutěž
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o nekalé soutěži v obcodu a jejím vlivu na chování spotřebitele. Spotřebitel je vždy slabřím subjektem v právních vztazích, proto by měla být věnována značná pozornost právní úpravě týkající se právě této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Consumer, business, unfair competition
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the Unfair Competiton in business and its influence on consumer´s behaviour. Consumers are always in weaker positions in the business relations so that attention should be paid to a legal regulation fo their rights and duties.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference Agrární perspektivy XIV
ISBN
80-213-1372-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
992-995
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
20. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—