Nákup nápojů a rozhodování zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057583" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057583 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákup nápojů a rozhodování zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje především teoretickým otázkám chování a rozhodování zákazníka. V první části však přináší nejprve výsledky vlastního celostátního marketingového výzkumu z října - listopadu 2004 o nákupu nápojů v České republice.
Název v anglickém jazyce
The Beverage Purchase and Consumer Decision Making
Popis výsledku anglicky
The paper is devoted to the theoretical problems of consumer behavior and decision masking. In the first part presents own empirical results from marketing research in teh Czech Republic in October and November 2004 about the beverage purchase.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XVII/2005 - Sborník příspěvků
ISBN
80-7302-110-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
49-56
Název nakladatele
KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Karlov
Datum konání akce
13. 9. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—