Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretické přístupy hodnocení přínosů vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00084391" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00084391 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretické přístupy hodnocení přínosů vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje teoretické možnosti evaluace přínosu vzdělávání. Proces vzdělávání se dá považovat za investici nezbytnou k úspěšnému působení každého podniku v neustále se měnících podmínkách tržního prostředí. Autor se zabývá různými přístupy k problematice hodnocení přínosu procesu vzdělávání pro firemní praxi. Rozebírá příčiny kritik metod hodnocení výsledků vzdělávání. Na základě citovaných přístupů je v příspěvku vytvořen vlastní návrh metodického postupu hodnocení přínosu vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical approaches of evaluation contribution to education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution describes theoretical options of evaluation contribution to education. Education process can be counted as investment which is necessary to successful action of all firms in permanently changing condition of market environment. Author isdealing with different approach to problems of assessment contribution education process for firm practise. It holds forth causations of critique methods evaluation results of education. In the contribution there is created suggestion of methodical procedure of evaluation contribution of education process on the base of cite approaches.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)

  • ISBN

    80-7302-107-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    140-146

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku