Strategické řízení podnikatelských subjektů k získání jejich konkurenční výhody
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00097148" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00097148 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategické řízení podnikatelských subjektů k získání jejich konkurenční výhody
Popis výsledku v původním jazyce
Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků, a to při využívání poznatků znalostního managementu. Ve výzkumu byly zformulovány metodické postupy v oblasti hodnocení předmětu činnosti, řízení jakosti, řízení zásob a systému motivace manažerů a zaměstnanců firmy.Všechna opatření jsou orientována na získání a udržování konkurenční výhody firmy.
Název v anglickém jazyce
Strategical Management of Business Subjects for Obtaining their Competitive Advantage
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of the MSM 6215648904 (Brno, 2005) researches with their applications in enterprise practice, in the sphere of strategic control of enterprise management focused on the methods of decision-making enabling an enterprise to respond to changes in the entrepreneurial environment. Rapid changes, principally in the external environment, require of the business management to select new approaches and methods of decision-making and to have a well conceived algorithm enabling a flexible response to customers' wishes using findings of knowledge management. Methodical approaches in the area of evaluation of subject activity, quality management, inventory management, and the system to motivate managers and employees were formulated in the research. All actions are focused on obtaining and keeping up the competitive advantage of the firm.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Agroregion 2006 Zvyšování konkurenceschopnosti v zemědělství
ISBN
80-7040-871-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
210-214
Název nakladatele
JČU v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
JČU České Budějovice
Datum konání akce
24. 8. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—