Právní úprava ochranných známek z pohledu ochrany spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098518" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Právní úprava ochranných známek z pohledu ochrany spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá platným českým zákonem o ochranných známkách z hlediska požadavku zákazu klamat spotřebitele používáním ochranných známek k označování výrobků a služeb v rozporu s platnou právní úpravou. Zmiňuje i některé judikáty, které napovídají,že v budoucnu pravděpodobně dojde k rozšíření legálního okruhu označení způsobilých k zápisu jako ochranné známky.
Název v anglickém jazyce
The legal regulation of trademarks in relation to the consumer protection
Popis výsledku anglicky
The article deals with the Czech legal regulation of trademarks relation to the demand of the restriction not to deceive consumer using trademarks to labell products and services. It mentiones some practices of courts which signalize that the legal areaof marks eligible for the registration as trademarks will probably extend.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česká ekonomika v procesu globalizace
ISBN
80-210-4082-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
25-29
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—