Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098622" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098622 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek diskutuje úlohu jedné ze složek propagačního mixu v teorii spotřebitele. Pojetí nákupních motivů spotřebitele a jednotlivých typů reklamy je prezentováno v neoklasické, institucionální a postkeynesovské ekonomii. Rozdílné teoretické základy těchto přístupů implikují odlišnosti v zahrnutí vlivu reklamy do užitkové funkce spotřebitele a na tomto základě je také vymezen vztah ekonomie a marketingu.
Název v anglickém jazyce
The Implications of Advertising for Consumer Theory
Popis výsledku anglicky
Marketing issue of propagation mix is considered in consumer theory. Purchase motives of an individual and different kinds of advertising are discussed in neoclassical, institutional and post Keynesian theory of choice. While investigating the impact ofadvertising on utility function, the relationship between economy and marketing is outlined.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy-nové nápady 2006, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference pořádané Soukromou vysokou školou ekonomickou
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
107-113
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—