Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098622" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098622 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek diskutuje úlohu jedné ze složek propagačního mixu v teorii spotřebitele. Pojetí nákupních motivů spotřebitele a jednotlivých typů reklamy je prezentováno v neoklasické, institucionální a postkeynesovské ekonomii. Rozdílné teoretické základy těchto přístupů implikují odlišnosti v zahrnutí vlivu reklamy do užitkové funkce spotřebitele a na tomto základě je také vymezen vztah ekonomie a marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Implications of Advertising for Consumer Theory

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing issue of propagation mix is considered in consumer theory. Purchase motives of an individual and different kinds of advertising are discussed in neoclassical, institutional and post Keynesian theory of choice. While investigating the impact ofadvertising on utility function, the relationship between economy and marketing is outlined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy-nové nápady 2006, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference pořádané Soukromou vysokou školou ekonomickou

  • ISBN

    80-239-8268-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    107-113

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku