Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komputerizace poradenských systémů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098839" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098839 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komputerizace poradenských systémů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poradenské služby jsou zákaznicky orientovaným procesem, který je řízen poradenským systémem. Poradenský systém má většinou mono-problémovou orientaci a je na něm založena poradenská firma. Výjimkou nejsou případy, kdy pro několik odlišně orientovaných poradenských systémů je ustanovena poradenská společnost (multi-poradenství). Hlavním úkolem poradenského systému je poskytnout zákazníkům nejen běžný, ale i non-stop poradenský servis v souladu s problémovou orientací. Soudobá společenská poptávka po poradenských službách je velmi rozsáhlá, proto nás jistě nepřekvapí široký seznam problémové orientace poradenských systémů (agrární poradenství, podnikatelské poradenství, finanční a daňové poradenství, pracovní poradenství, poradenství Horké linky, pojišťovací poradenství, ...). Společenská poptávka po poradenských službách je doprovázena úsilím komputerizovat jejich poradenské procesy použitím soudobých IS/ICT technologií a tak dosáhnout vysoké efektivity v poradenské aktivitě. Příspěvek

  • Název v anglickém jazyce

    Advisory Systems Computerization

  • Popis výsledku anglicky

    Advisory services are regarded as a customer oriented process that is administrated by a special Advisory system. The Advisory system almost has got a mono-problem orientation and an Advisory firm is founded on it. There are not exceptions when an Advisory company is established for several differently oriented Advisory systems. The main task of an Advisory system is to provide for customers not only current but also non-stop going advisory service in accordance with its problem orientation. Since society demand for advisory services is so large, therefore we are not surprise by such huge list of different Advisory system orientations (agrarian advisory service, advisory service for businessmen, financial and tax advisory service, ...). Contemporary society demand is going along with large effort concerning advisory processes computerization by using clever ICT technologies for purpose of reaching a higher effectiveness in advisory activities. The contribution holds several goals: to i

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    120-126

  • Název nakladatele

    Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    17. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku