Moravské vinařské stezky a místní cestovní ruch
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00104451" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00104451 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Moravian wine trails and local tourism marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with some problems of the South Moravian project called Moravian Wine Trails. Empirical own experiences, espcially personal interview with local public administration authorities are compared with theory of local tourism marketing.
Název v anglickém jazyce
Moravian wine trails and local tourism marketing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with some problems of the South Moravian project called Moravian Wine Trails. Empirical own experiences, espcially personal interview with local public administration authorities are compared with theory of local tourism marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
29-36
Název nakladatele
SVŠE Znojmo
Místo vydání
SVŠE Znojmo
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—