Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodovací procesy spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109901" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109901 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodovací procesy spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V poslední době byl zaznamenán velký nárůst čerpaných spotřebitelských úvěrů a také zvýšené zadlužení domácností. Příspěvek se zabývá analýzou rozhodovacích procesů spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech a faktorů, které je při jejich rozhodování ovlivňují, a srovnává postoje spotřebitelů k problematice spotřebitelských úvěrů. Uvedené výsledky byly získány z primárního průzkumu formou dotazníkového šetření (n = 100) a zpracováním dostupných sekundárních zdrojů. Příspěvek popisuje, jak spotřebitelé v při poptávce po spotřebitelských úvěrech jednají, co je při rozhodování pro ně důležité a co nepodstatné. Výsledky jsou porovnány mezi dvěma skupinami respondentů: těmi, kteří již mají zkušenost s čerpáním spotřebitelských úvěrů, a těmi, kteří doposud ne. Příspěvek srovnává charakteristiky, ve kterých se chování obou skupin podobá a ve kterých se odlišuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer decision-making processes when demanding consumer lending

  • Popis výsledku anglicky

    Recently we have experienced a significant growth of rate of consumer lending of indebtedness of households. The paper focuses on analysis of consumer decision-making processes when demanding a consumer lending, and factors, which influence it. It also compares attitudes toward consumer lending in general. Provided results stem from primary research conducted through questionnaire survey (n = 100) and processing of available secondary data. They describe some consumer behavior patterns when demanding consumer lending and what do consumers consider as important or not. The results are compared between two groups of respondents: those with personal experience with consumer lending, and respondents without such experience. It points out the major similarities and differences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku