Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodovací procesy v logistice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111090" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00111090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodovací procesy v logistice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with decision making process in logistics. It describes different approaches to decision making, the fist one is expert system and the second one is machine decision. The expert system decision making is set up on the base of knowledge. The information are the basics of expert system. The information has been obtained from interview with logistic managers and classified to groups of factors that influences the competitiveness of the logistic locality.

  • Název v anglickém jazyce

    Decision making process in logistics

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with decision making process in logistics. It describes different approaches to decision making, the fist one is expert system and the second one is machine decision. The expert system decision making is set up on the base of knowledge. The information are the basics of expert system. The information has been obtained from interview with logistic managers and classified to groups of factors that influences the competitiveness of the logistic locality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    42-44

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku