Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výdaje evropských domácností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111815" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00111815 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výdaje evropských domácností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Navzdory velmi podobným potřebám obyvatel v Evropě se každá země odlišuje svou průměrnou strukturou spotřebních výdajů domácností. Příčinou je tomu velká řada faktorů. Příspěvek se zaměřuje na analýzu sekundárních dat dostupných především prostřednictvímČeského statistického úřadu a EUROSTAT a seznamuje i s výsledky provedené shlukové analýzy pro roky 1996, 1999 a 2002. V textu je nastíněna struktura výdajů domácností ve vybraných evropských zemích. Je vysvětleno, jakým způsobem se výdaje na spotřebu vyvíjejí a dále také jaké faktory ovlivňují tyto spotřebitelovu poptávku a tedy i jeho výdaje. Jsou popsány rozdíly ve výdajích domácnosti mezi vybranými jednotlivými členskými státy EU a faktory, které tyto rozdíly způsobují.

  • Název v anglickém jazyce

    Expenditures of European households

  • Popis výsledku anglicky

    Despite very similar needs of inhabitants in European countries, each country differs in its average structure of consumer expenditures of households. Reasons for that are many. The paper focuses on analysis of secondary data available mostly at Czech Statistical Office and EUROSTAT and also provides results of cluster analysis of consumption in years 1996, 1999 and 2002. The paper explains and describes how consumption of household develops in selected countries and suggests how this consumption is influenced by particular factors.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    51-60

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku