Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové možnosti vzdělávání v oblasti cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113257" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113257 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové možnosti vzdělávání v oblasti cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje nové možnosti vzdělávání na Provozně ekonomické fakultě MZLU v Brně. Zároveň seznamuje s procesem realizace projektu financovaného z fondů ESF a MŠMT. Z nových předmětů se čtenář v příspěvku seznámí s Cestovním ruchem, Podnikáním vcestovním ruchu, Destinačním managementem, Venkovský cestovní ruch v udržitelném rozvoji regionu, Regionální produkty cestovního ruchu. Hlavní důraz je kladen na propojení s praxí a na zlepšení uplatnitelnosti absolventů na pracovním trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    NEW CHANCES OF EDUCATION IN TOURISM

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces new possibilities of education at the Faculty of Business and Economics at MUAF Brno. It also describes the realization process of this project funded by ESF and MŠMT funds . The paper presents new courses in Tourism, Tourism Business Activities, Destination Management, Rural Tourism and Sustainable Regional Development, Regional Tourism Products. The main emphasis is placed on the connection to praxis and success of absolvents on the labour market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    67-73

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku