Nasazení informačního systému ReLa ve výuce předmětu Marketing II
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113273" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113273 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nasazení informačního systému ReLa ve výuce předmětu Marketing II
Popis výsledku v původním jazyce
(mendelnet 2007 - demo) Informační systém ReLa (research laboratory) byl nasazen ve výuce předmětu Marketing II. V textu se zmirňují tři pohledy na jeho nasazení do výuky -- vyučující, programátor, integrátor.
Název v anglickém jazyce
Nasazení informačního systému ReLa ve výuce předmětu Marketing II.
Popis výsledku anglicky
Information system ReLa (research laboratory) was used in the Marketing II. lectures. There are three views mentionedin the text on the integration of the system into the lectures -- lecturer, programmer and integrator.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet PEF 2007
ISBN
978-80-903966-6-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
Petr Novák -- Gimli
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
27. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—