Vliv povolání vůdčí osoby domácnosti na frekvenci četby novin
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113430" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113430 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv povolání vůdčí osoby domácnosti na frekvenci četby novin
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with relation among household leading member's profession and frequency of reading newspaper -- the integrated media market product. Identified dependences are intercepted by statistical apparatus and visualized by a contingency chart anda graph.
Název v anglickém jazyce
INFLUENCE OF HOUSEHOLD LEADING MEMBER'S PROFESSION ON PERCENT OCCURRENCE OF NEWSPAPER USAGE
Popis výsledku anglicky
The paper deals with relation among household leading member's profession and frequency of reading newspaper -- the integrated media market product. Identified dependences are intercepted by statistical apparatus and visualized by a contingency chart anda graph.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing v teórii, výskume a praxi
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
124-127
Název nakladatele
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Místo vydání
Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—