Marketing v teorii, výzkumu a praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115524" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115524 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v teorii, výzkumu a praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Všichni lidé, kteří žijí v civilizované společnosti, jsou denně téměř doslova "zavalováni" nepřeberným množstvím informací všeho druhu. Původní tzv. "klasická" média, jako noviny a časopisy, plakáty, rozhlas a televize jsou v posledních letech nadmíru úspěšně doplňovány internetem a s ním souvisejícím množstvím e-mailů, z nichž bývá mnoho nevyžádaných, tzv. spamů. Velká část těchto informací je založena na pravdivém podkladu. K těm se řadí např. reklamní sdělení o firmách a jejich nabídce nebo akční slevy zboží v obchodech apod. Mnoho informací však o něčem vypovídá mylně či alespoň nepravdivě, a to ať už přímo záměrně
Název v anglickém jazyce
Fame -- oldest communication medium
Popis výsledku anglicky
Abstract: This paper describes fame as world's oldest communication medium. Text treat about history and inception of fame. Next features scientists, who put mind to, what is this fame, her rise, progression and destruction. Into interpretation extract from poem from antique poet Publius Vergilius Maro, from lay Aenesis. Features too example of fame in Czech Republic about octopus in the Kniničská reservoir in town Brno.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Podkylava
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
120
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce