Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v teorii, výzkumu a praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115524" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v teorii, výzkumu a praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Všichni lidé, kteří žijí v civilizované společnosti, jsou denně téměř doslova "zavalováni" nepřeberným množstvím informací všeho druhu. Původní tzv. "klasická" média, jako noviny a časopisy, plakáty, rozhlas a televize jsou v posledních letech nadmíru úspěšně doplňovány internetem a s ním souvisejícím množstvím e-mailů, z nichž bývá mnoho nevyžádaných, tzv. spamů. Velká část těchto informací je založena na pravdivém podkladu. K těm se řadí např. reklamní sdělení o firmách a jejich nabídce nebo akční slevy zboží v obchodech apod. Mnoho informací však o něčem vypovídá mylně či alespoň nepravdivě, a to ať už přímo záměrně

  • Název v anglickém jazyce

    Fame -- oldest communication medium

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract: This paper describes fame as world's oldest communication medium. Text treat about history and inception of fame. Next features scientists, who put mind to, what is this fame, her rise, progression and destruction. Into interpretation extract from poem from antique poet Publius Vergilius Maro, from lay Aenesis. Features too example of fame in Czech Republic about octopus in the Kniničská reservoir in town Brno.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Podkylava

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    120

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce