Buying behavior of households in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00122010" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00122010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Buying behavior of households in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje výsledky celostátního dotazníkového šetření, které se uskutečnilo na přelomu let 2005/2006. Cílem této analýzy bylo zjistit, jak české domácnosti nakupují potraviny, oděvy, obuv a vybavení domácností (nábytek, elektroniku, kuchyňské spotřebiče atd.) a které faktory toto jejich nákupní chování ovlivňují.
Název v anglickém jazyce
Buying behavior of households in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper analyses results of an inquiry performed in the Czech Republic on the turn of 2005/2006. The objective was to discover how households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances and which factors influence this behaviour.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Journal of Management Cases
ISBN
—
ISSN
1741-6264
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
170
Strana od-do
—
Název nakladatele
Access Press UK, 1 Hillside Gardens , Darwen
Místo vydání
Lancashire, BB3 2NJ
Místo konání akce
Nicosia
Datum konání akce
26. 3. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—