Alternativy ve vysokoškolské výuce aplikované matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00128655" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00128655 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Alternativy ve vysokoškolské výuce aplikované matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Je diskutována efektivnost současné výuky aplikované matematiky v manažersko -ekonomických oborech a na základě požadavku využitelnosti kvantitativních metod při zvyšování konkurenceschopnosti prostřednictvím optimalizace nákladů je navržena nová koncepce výukového předmětu. Smyslem nové koncepce je zvýšení schopnosti absolventů formulovat problém, sestavit matematický model a volit vhodné matematické nástroje řešení problému. Koncepce předmětu je vhodná jak pro prezenční formu výuky tak pro e-learning.
Název v anglickém jazyce
Alternatives in Applied Mathematics University Education
Popis výsledku anglicky
The new conception of mathematics education at university studies of economics is proposed. Some remarks on applications of the method at the University of Defence are mentioned.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—