Služba výpočtu indexu spokojenosti zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00130759" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00130759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction Index Calculation Service
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes the service of calculating the Customer satisfaction index (CSI) that is used in educational and research processes at Faculty of Business and Economics of MUAF Brno. Methodology of calculation, technological solution and possibilities of application utilization are included.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction Index Calculation Service
Popis výsledku anglicky
The article describes the service of calculating the Customer satisfaction index (CSI) that is used in educational and research processes at Faculty of Business and Economics of MUAF Brno. Methodology of calculation, technological solution and possibilities of application utilization are included.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the conference ICL 2008
ISBN
978-3-89958-353-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
International Association of Online Engineering
Místo vydání
Wien
Místo konání akce
Villach
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—