Využití hodnoty zákazníka v českých firmách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00131799" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00131799 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití hodnoty zákazníka v českých firmách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky marketingového výzkumu v oblasti řízení vztahů se zákazníky a hodnoty zákazníka. Detailně seznamuje s intenzitou využívání hodnoty zákazníka v českých firmách. Prezentuje využívání jednotlivých proměnných, které vstupují dohodnoty zákazníka. V návaznosti na výsledky představuje možnosti přesné kvantifikace hodnoty zákazníka.
Název v anglickém jazyce
Utilization of Lifetime Value in Czech Companies
Popis výsledku anglicky
Paper presents results of marketing research of Customer Relationship Management and Lifetime Value. It iforms about intensity of Lifetime Value utilization in czech companies. Paper presents utilization of various variables. This variables are enteringinto Lifetime Value. It introduce possibility of exact Lifetime Value quantification.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET'2008 Agro. Proceedings of International Ph.D. Students Conference
ISBN
978-80-7375-239-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova Zemědělská a Lesnická Univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—