Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Správa času v e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139598" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139598 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Time management in e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning is a technology supposed to make learning and teaching easier. This paper deals with the question whether it is really true, i.e. if the same educational outcome consumes more or less time than classic teaching methods. From the observation flows that e-learning technologies, as well as other information and communication technologies, can consume inadequate time portion if used improperly. Therefore, this paper provides number of recommendations both for tutors, students and e-learning system developers to improve the efficiency of the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Time management in e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning is a technology supposed to make learning and teaching easier. This paper deals with the question whether it is really true, i.e. if the same educational outcome consumes more or less time than classic teaching methods. From the observation flows that e-learning technologies, as well as other information and communication technologies, can consume inadequate time portion if used improperly. Therefore, this paper provides number of recommendations both for tutors, students and e-learning system developers to improve the efficiency of the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education

  • ISBN

    978-84-692-1788-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Formatex

  • Místo vydání

    Badajoz, Spain

  • Místo konání akce

    Lisbon, Portugal

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku