Správa času v e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139598" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139598 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Time management in e-learning
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning is a technology supposed to make learning and teaching easier. This paper deals with the question whether it is really true, i.e. if the same educational outcome consumes more or less time than classic teaching methods. From the observation flows that e-learning technologies, as well as other information and communication technologies, can consume inadequate time portion if used improperly. Therefore, this paper provides number of recommendations both for tutors, students and e-learning system developers to improve the efficiency of the educational process.
Název v anglickém jazyce
Time management in e-learning
Popis výsledku anglicky
E-learning is a technology supposed to make learning and teaching easier. This paper deals with the question whether it is really true, i.e. if the same educational outcome consumes more or less time than classic teaching methods. From the observation flows that e-learning technologies, as well as other information and communication technologies, can consume inadequate time portion if used improperly. Therefore, this paper provides number of recommendations both for tutors, students and e-learning system developers to improve the efficiency of the educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education
ISBN
978-84-692-1788-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Formatex
Místo vydání
Badajoz, Spain
Místo konání akce
Lisbon, Portugal
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—