Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139832" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139832 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem
Popis výsledku v původním jazyce
Abstrakt Příspěvek popisuje současné nové marketingové aktivity firem v kontextu s novým přístupem sociálního marketingu a při sociální odpovědnosti firem. Společenská sociální odpovědnost firem (CSR) může být konkurenční výhodou i dobrou podporou udržitelného rozvoje firem.
Název v anglickém jazyce
Marketing in context corporate social responsibility of firms
Popis výsledku anglicky
Abstract This Paper describe actual new present marketing activity undertakings in context with new paradigm social marketing and with social responsibility firms. Corporate social responsibility undertakings (CSR) can be competitive advantage and good support sustainable growth firms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z konference
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
MZLU v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
1