Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika veřejného stravování s důrazem na spotřebitele ve věkové kategorii 18 až 34 let

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150162" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150162 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika veřejného stravování s důrazem na spotřebitele ve věkové kategorii 18 až 34 let

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V České republice, stejně jako i v dalších zemích, zvláště v posledních letech dochází k výrazným změnám v oblasti životního stylu. Jednou ze složek, která reflektuje změny životního stylu, je i stravování. Problematika veřejného stravování zaznamenala posun oproti minulým obdobím a u spotřebitele ve věkové kategorii 18 až 34 let zaujímá důležité místo. Z výzkumu čerpajícího ze sekundárních i primárních dat je patrný rostoucí zájem o veřejné stravování nejen ve školních a podnikových jídelnách, ale i zvyšující se tendence navštěvovat restaurace a zařízení rychlého občerstvení. Snadný přístup k teplému jídlu či sklon k pohodlnosti při zajišťování nákupu potravin a vaření přispívá k častějšímu využívání veřejného stravování.

  • Název v anglickém jazyce

    Out-of-home eating with an emphasis on consumers in the age category 18 to 34

  • Popis výsledku anglicky

    Czech Republic, as well as in other countries, has been experiencing significant changes in lifestyle in recent years. The out-of-home eating shows a shift from levels in last periods and for consumers in age category between 18 and 34, it has an important position in their lives. Based on results of the secondary and primary data analyses, we can see a growing interest for out-of-home eating not only at school or company cafeterias, but also we can see an increasing tendency to visit restaurants and fast-food restaurants. An easy access to warm meals and propensity buying food and cooking, lead consumers to use of out-of-home eating more frequently.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNET PEF 2009

  • ISBN

    978-80-7375-351-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzit v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku