Využití eLearningu při výuce marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150339" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití eLearningu při výuce marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje aplikace eLearningu do výuky marketingu a je zaměřen na vzdělávací proces na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně. Článek popisuje zavádění eLearningových procesů na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně od počátku 90. Let minulého století do současnosti. Na základě marketingového šetření hodnotí důsledky nasazení eLearningu do výuky marketingových předmětů, zejména na Provozně ekonomické fakultě.
Název v anglickém jazyce
eLearning usage in marketing education process
Popis výsledku anglicky
This paper describes application of eLearning in marketing education process. It is focused on marketing education at Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno. The process of e-learning application into the educational system of Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno and its usage for studying marketing subjects is described in this paper. The goal of this paper is to spread practical knowledge about eLearning usage in marketing education process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy - Nové nápady 2009
ISBN
978-80-87314-04-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
SVŠE Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—