Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití eLearningu při výuce marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150339" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití eLearningu při výuce marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje aplikace eLearningu do výuky marketingu a je zaměřen na vzdělávací proces na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně. Článek popisuje zavádění eLearningových procesů na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně od počátku 90. Let minulého století do současnosti. Na základě marketingového šetření hodnotí důsledky nasazení eLearningu do výuky marketingových předmětů, zejména na Provozně ekonomické fakultě.

  • Název v anglickém jazyce

    eLearning usage in marketing education process

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes application of eLearning in marketing education process. It is focused on marketing education at Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno. The process of e-learning application into the educational system of Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno and its usage for studying marketing subjects is described in this paper. The goal of this paper is to spread practical knowledge about eLearning usage in marketing education process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - Nové nápady 2009

  • ISBN

    978-80-87314-04-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku